28.1 energi

Efter att ha ändrat min kost, så kan jag tala om att jag fått sovproblem.


Jag har så mycket energi om dagarna att jag inte kan somna i tid på kvällen. Normalt så somnar jag kring 22-23 på kvällen, nu passerar klockan både midnatt och ibland mer än så.
Trodde inte att maten gör sånn stor skillnad, jag som ändå ätit hälsosamt tidigare. Bara för mycket egentligen. Har inte heller fått i mig tillräckligt med vatten varje dag, vilket jag verkligen försöker få nu. Känns knepigt att lägga sig vid 22 och inte va en gnutta trött.
Tröttheten vill inte alls infinna sig. What so ever...

Sen gör det väl inte saken bättre att man har en massa tankar som håller en sysselsatt, men det har då aldrig varit ett problem tidigare. Jag skriver ner allt som går att skriva ner egentligen, saker jag ska komma ihåg, att göra, att handla och nu i för semester även en packlista. Allt. För att jag ska kunna släppa just den tanken och slappna av. Men här har jag nu suttit den senaste veckan, på sängen med datorn i knä och tittar på film. Har även gjort lite beställningar till jag kommer hem, sånt jag behöver påfyllning av.

Det är nu mindre än 2v kvar till semester, känns helt underbart och jag längtar nå så förbaskat!

Kommentera här: