20.1 bored

Den här förkylningen jag dragit på mig, slog ned som en bomb.

Men jag hoppas också att den försvinner lika fort, vilket den faktiskt verkar göra. Kände mig ruskigt dålig i tre dagar och nu är jag redan piggare även om jag inte är helt frisk. Men nått man får tid för när man är sjuk, det är film! Sett så många att jag började få slut på intressanta alternativ. Snubblade över Kick-ass 2, började titta men insåg ganska snabbt att ettan som jag trott jag sett men hatade.. Hade jag inte alls sett. Så fick börja med att se den, hade nog sett ungefär halva tidigare, men inte tyckt den va så bra och somnat som jag ganska ofta gör till tråkiga filmer.

Nu, halvvägs in i film nummer två (och jag har sett hela första precis innan) så tycker jag faktiskt att dom på något underligt sätt är en gnutta bra. De är lite som en parodi på marvel filmerna, dock som jag tycker är väldigt bra. Men de här är så löjliga att det är roligt att se!


Ja, jag har alldeles för lite att göra. Sjuk och äcklig känner jag mig också, så vill inte ens gå utanför dörren. Hade det varit soligt idag, så hade jag placerat mig vid poolen. Men inte ens solen ville titta fram idag genom kaliman, sanden vi har i luften när det varit sandstorm i Saharaöknen.

Kommentera här: