19.2 på resande fot

Sitter på tåget mot Gävle, där jag ska byta till tåg mot Arlanda. Blev upp 7 imorse, tåget gick 8:20. Kommer till Arlanda ca 10:15, men såg att de är lite förseningar så är nog där typ 10:30. Flyget går 12:45, så ska checka in senast 11:45 och de blir ju knappast så försenat. Eller man ska väl inte ha för höga förhoppningar på SJ egentligen. Flyger då till CPH, där jag har väntetid på 5timmar innan anslutande flyg lyfter. Landar sedan 23:20 på TFS. Hemma är jag väl strax efter midnatt och börjar jobba 12 imorgon igen.

Det här kommer bli ett härligt dygn, på resande fot.

Kommentarer:

1 Sofie:

Hej!
Såg att du jobbat en säsong på taromina, jag ska göra min första säsong för fritidsresor just där, hur e det där? nåt bra tips du har? :)

Svar: Hej! :) vad roligt att du fått sicilien och taormina team, du kommer bo i Giardini-Naxos/Recanati och ha en destination manager som är bland de bästa! Det är en tuff destination, mycket utflykter och annat som är krävande. Men jag kan lätt säga att jag är glad att det va min första destination, för jag lärde mig MASSOR och DM har stor betydelse för hur man trivs, hon är lite som en team-mamma och de säger väl allt?! Hon är bäst! Där får du göra lite av allt inom jobbet, så man får känna på alla olika roller som guide. Ha bara ett öppet sinne, så kommer allt gå fint! Hoppas du kommer trivas :)
Sandra Söderquist

Kommentera här: