10.2 vänligen knäpp fast säkerhetsbältet

20minuter kvar till landning, sov de första 2,5tim av flygresan. Somnade som vanligt när vi stod på banan och skulle lyfta. Inget som är ovanligt direkt, sover som en bäbis på flyg. Men när jag väl vaknar så är jag vaken resten av flyget vanligtvis, super pigg och träsmak i rumpan.

När jag vaknade så va det av att det blivit ljust och de började gå ut med dryckesvagnen. Jag hade bokat måltid, så köpte bara en flaska vatten till maten. Har haft en väldigt trevlig flygresa, personalen är väldigt rolig och får passagerarna att skratta stor del av flygningen. Jag började ju med att presentera mig för personalen innan vi lyfte, så då blev jag kallad "gökunge". Jag flyger nämligen med Thomas Cook, alltså inte vårat TuiFly. Det är ett flyg som vi har stolar på och man kan boka även genom oss, men det är alltså huvudsakligen Vings flyg. Vi har så på vissa flygningar, som Örebro delvis då. Vi har våra egna flyg(BLX---) från de större flygplatserna.

Men jag är glatt överraskad av hur trevlig flygning det varit, väldigt avslappnad personal och de märks på passagerarna också. 

Stor eloge till Thomas Cooks flygvärdinnor, flygningen idag TFS till ORB. Bästa flygningen jag varit på! :)

Kommentera här: