14.4 Side

Vaknade imorse till en fylld inbox på jobb-mailen. Hade fått mina flygbiljetter. Åker redan imorgon, Stockholm-Istanbul-Gazipasa. Räknat från när jag lämnar min hemstad till när jag ankommer till lägenheten i Side, så är det ca.15timmar restid. Under mellanlandningen i Istanbul så passar jag på att äta middag med en kollega som har mellanlandning även hon, även om de faktiskt är med annat flyg så lyckas vi vara där samtidigt.

Spenderade dagen med Linnea och Ellie, som kom hit från Sundsvall för att umgås en sista dag innan flytten. Så glad att de kom! Varje minut har sån stor betydelse. På kvällen så va jag till Bella och Tiam en sväng, sedan kom Jasmine över medans jag packade lite smått. 


Nu sitter jag här med en uppriven resväska och funderar hur detta ska gå till. 40kg, mitt liv på 40kg i en resväska? Jag kan inte förstå hur det ska gå till. Hej övervikt.

Kommentera här: