1.5 sightseeing

Började morgonen som planerat med träning ute i solen! Blev crossfit, jäklar vad jag tappat min kondition sen jag lämnade Sverige!
Det här är ute på vår gård, som vi också delar med vår värdfamilj. Klockan va kring 11. Jobbigt, men ruskigt skönt! 

Efter detta så gjorde vi oss iordning för en långpromenad och upptäcksfärd! Jag vet inte när vi lämnade huset men vi kom iallafall hem nu vid 18:00. Jag gjorde mitt första inköp här också, blev ett par skor, då jag endast tagit med sandaler och ett par träningsskor. Så saknade ett par sneakers, jag som alltid går i converse hemma! Dessa skönheter köpte jag för €24,99, så ca200kr! Vita tjusiga med spets och hög sula!
My new puppies!
Fanns även i ljusa jeansblåa med vit spets, båda färgerna fanns också i hög modell. Men för att inte benen också ska bli bleka, fick de bli ett par låga!

Ikväll ska vi vara på restaurang med teamet igen :) En av våra restauranger som vi rekommenderar, så det måste vi ju prova! Nu ska jag lägga huvudet på kudden en snabbis innan vi ska iväg. Ciao! 

Kommentera här: