16.7 konstiga drömmar

Hade igår flygplats, vilket innebär en rätt lång dag. Vanligtvis börjar man 8-9 med flygplats eller kontorsjobb och avslutar dagen med flygplats, är då hemma kring midnatt. Men igår jobbade jag 12-16 och 18-22, så det va helt ok arbetsdag! Dessutom hade jag den med ett gång glada norrmän! Kunde till och med ta en natt macka när jag kom hem :) annars brukar jag vara för trött för att äta efter flygplatsen.

Bilden är från en av mina utflykter till Stromboli.

Drömde inatt lite konstiga drömmar.. Jag drömde att jag sakna mamma enormt mycket och hon flög då hit, men sedan när vi ska på utflykt så "råkar" vi hamna i ett annat land (tror de va Egypten) där vi stöter på hela min mosters familj. Jag började då stor gråta för att jag va så lycklig att se dem. 

Inge konstigt i att känna lite saknad, men sådär illa är de inte :p kändes ungefär som att jag skulle dö och de kom för att säga ett sista farväl.

Kommentera här: