14.7 ledig!

Blev ett glas vin och 3rätters igår på en lokal restaurang, Escate, som ligger alldeles intill där vi bor. Måste nog säga att de är bland de BÄSTA jag hittills käkat! Först fick vi in antipasti; bestående av 10 olika skaldjursrätter, primi piatti; en pasta och en risotto båda med fisk/skaldjur och sist en dolcé; nån glassbakelse med kaffesmak som va gudomlig!

Allt för ynka 25€. 

Är nämligen ledig idag, så ville bara göra något med mina roomies! Vi klädde upp oss och satt sedan där i timmar. Väldigt mysigt va det! :) 

Idag ska jag uträtta lite ärenden. Dels skaffa mig nytt abonnemang till telefonen IGEN, tredje gången gilt?! Och handla! Sedan blir de nog stranden också, såklart! 

För nån vecka sedan så va vi ut och red, bland det mysigaste och roligaste jag gjort. Vi red längs med alcantarafloden och ner till stranden, sen längs stranden en bit tills vi kom till en Bäck som vi sedan red i tillbaka till ranchen! 

Det kostade 20€ för typ 1,5tim,  såååå VÄRT! Det är något jag kommer ta med besökare på, om jag får nå flera! :) 


Nu ska jag ta mig ur sängen och få lite gjort! Ha det gött! :)

Kommentera här: