21.1 frisksomennötkärna

Tyckte i söndags morse att jag skulle vara duktig och ta en powerwalk innan frukost, orkade egentligen inte kände jag... Men så ville Bella också gå, så då bytte jag om och tog mig ut! Hur skönt som helst, missar solen helt de dagar jag jobbar så det gjorde susen för kroppen... Tyckte jag, tills jag va 5min hemifrån. Började må riktigt pyton och blev helt kallsvettig. Skulle nog lyssnat på kroppen redan innan promenaden.

När jag kom hem la jag mig på soffan och tog några djupa andetag. Sen gick jag och la mig i sängen, men hann inte mer än dit så fick jag springa till toan. Den oinbjudna magsjukan kom på besök. Blev liggande hela söndagen och mådde rent utav PYTON. Sovit bort större delen av både måndag och tisdag, men klarat mig från att spy och kunnat äta försiktigt också. 

Så imorgon är det tillbaka till jobbet igen! :) klättrar på väggarna av att vara hemma!

Sparkar även igång kroppen med ett gympass imorgon ;) och ja, jag smög in en mindre promenad under måndagen. Inget botar illamående, som lite friskluft!

Ser fram emot kommande helg, då blir de en heldag i Gävle med tjejerna! Frissanbesök, shopping och säkert slinker nått gott ner i magen också! Men här kommer det endast bli mat som är godkänd enligt alla mina regler! Vilket högst troligt leder till ett besök hos NakedJuiceBar! Min favorit!

Kommentera här: