12.12 christmastime

Tiden går alldeles för fort, vilket också innebär att jag faktiskt kommer bli gammal... *vill inte säga det men*... Jävligt fort! Livet bara swishar förbi.
Jag har nog en liten skvätt av åldersnoja, men har inte panik och vet faktiskt vad jag vill här i livet. Så ingen stress!

Igår hade vi team day, besökte ett hotell och åt lunch där på deras buffé. Sedan spelade vi en omgång minigolf, varför spelar man inte det oftare?!

Under kvällen va vi på ett One service event, båten FreebirdOne hade fest och det va endast vårt företag där från samtliga länder. Katamaranen låg i hamnen hela kvällen, men det va hemskt mysigt! Sedan begav vi oss till... BAMBAMBAAAH... VIKING! :) haha, vårt stammis ställe. Hade det trevligt, många skratt och spelade bordshockey! Jag är inte ens tävlingsinriktad tjej vanligtvis, men igår va jag på vinnarhumör!

Hade iallafall väldigt roligt hela dagen!


Idag va jag och Evelina lediga tillsammans, så har spenderat dagen i Las Americas på shoppinggatan. Åt sushi till lunch på Malibu, även det vårt stammis ställe! Super gott som vanligt! :) tog cykel dit och hem igen, så himla skön dag! 


Nu blir det en dusch, jag känner mig inte speciellt varken söt eller gott doftande efter dagens cykeltur i alla uppförs backar!

Kommentera här: