24.8 Panarea & Stromboli

Ligger i sängen och väntar på att klockan ska ticka lite fortare. 

Idag ska jag & Rosa till Panarea/Stromboli med en fullbuss gäster, vi bli hämtad om 25min med bussen. Jag har alla redan packat väskan för dagens äventyr, sminkat mig, ätit en rejäl frukost och nu väntar jag som sagt bara på att få åka.

Köpte mig ett par snorklingsglasögon igår, så här ska simmas idag! Längtar väldigt mycket efter att få plaska runt i vattnet och se mig omkring under havsytan. Vi träffade en fransk tjej på Panarea för några veckor sedan, även hon är guide på sicilien, som sa att vi absolut måste se under havsytan med egna ögon så vi fick låna hennes snorklingsglasögon. Och efter det är jag helt enkelt lite hooked! Jisses va fint de va! Så jag kommer troligen släpa dessa med mig världen runt nu ;)

Nu gäller det verkligen att njuta idag, tänk om detta är min sista Panarea/Stromboli :o

Bilden är lånad från Rosa, tagen för 2veckor sedan utanför Stromboli. 

Kommentera här: