27.4 bildbomb


Dag 1 (om jag minns rätt)
Första promenaden längst stranden här i Fig Tree Bay med några av de svenska blåbären och vår ensamme norska!

Dag 4, dag 3 på utbildningen 
Vi tog en middagstrip till Ayia Napa! Men va hemma redan vid 22:30 då vi skulle upp tidigt morgonen efter :)


Dag 5, dag 4 på utbildningen
Middagsdejt på Molti i Fig Tree Bay! Sjukt bra service och toppengod mat, väl värt ett besök för er som vill ha lite högre klass! Jag skulle nog säga att de kan ta mer betalt, då jag blev förvånad när jag fick notan till och med! Billigt, gott och bra service... Bättre kan det inte bli.

Dag 6, dag 5 på utbildningen
Carbonara-middag på balkongen med min rookie Emelie och grannen Tonje. 

En till plaskbild! 

Dag 6, dag 5 på utbildningen! 
Lunchbreak, dopp i Medelhavet!

Kommentera här: