25.4 bussutflykt!

Dagen har nog varit den sämsta och bästa hittills!

På utbildningen så startade vi med lite info och filmklipps tittande. Sedan hoppade hela finska och svenska gänget på en buss mot Limassol, danskarna och vår norska Tonje tog en egen buss. På bussen skulle vi hålla ett tal på 5minuter, som en utflykt. Jag tänker däremot hålla osagt hur det gick!

Väl framme i Limassol så va det lunch-break i 1tim, vi satte oss inne i gamla stan och beställde mat. 15minuter innan vi skulle vara på bussen igen så kom våran mat in! Vilken kalabalik. Kaffestoppet i Larnaca påväg hem vadärför välbehövt, blev en kulglass! Mangosorbet och tiramusuglass! 

Vi va tillbaka i Fig Tree Bay 1timme tidigare än tänkt, så vi fick helt enkelt den timmen fri! Så vi bytte om och tog oss ett dopp i havet! Här ser ni en del av blåbären som jag delar denna upplevelse med! 
 
Lite snicksnack i poolen hann vi också med! En dusch och lite uppfräshning senare så begav sig jag, Emelie (min roomie under utb.) och Tonje (vår enda norsk på denna utbildning) ut för att äta! Vi hamnade på Molti mitt i centrum. Blev varmrätt och efterrätt, servicen vi fick där går inte att beskriva utan måste upplevas! Dricksen flödade när vi skulle betala, jag lämnade inte endast 10%.
Sedan gjorde jag mitt första inköp här på cypern, ett par Ray-Ban solglasögon!

Nu ligger vi på rummet i våra sängar med varsin dator och bloggar innan läggdags!
Innan jag somnar sittandes så vill jag bara säga godnatt, så:
GODNATT!! :) <3

Något ni som kontaktar mig kan behöva tänka på är; Vi har Sverigestid+1tim.

Kommentera här: