22.4 blueberry

Hej på er!

Jag lever, är framme på Cypern och hotellet Nausicaa Beach (Fig tree bay). Här är det helt sinnessjukt vackert. Har lite bilder, men min telefon har inte laddats på 2dygn så kan inte ladda upp dem än. Ska ladda telefonen inatt (nu när jag lärt mig att uttagen har en on/off knapp, så kanske det går bättre).

Hade gårdagen ledig och idag började utbildningen!
Har fått lära oss en heldel om företaget och även haft en presentation på Engelska om oss själva inför alla 50 deltagare!

Något som gav mig en rejäl egoboost va att få veta antalet ansökande till denna tjänst, vilket va 1947st(!!!) varav 130st fick jobbet. Vi är 50st som går denna utbildning och 80st gick för ca1månad sedan. GOOD JOB SANDRA! YOU ARE AAAAWESOME. Utbildningen är dessutom på Engelska, från början till slut! Vilket jag tycker är jätteroligt, älskar att få vässa språkkunskaperna :D

Men nu gott folk, ska jag gå tillbaka till rummet och få lite skönhetssömn! Imorgon väntar en heldag av Team-Building!
Lite kort kommer det mer av när jag har laddat telefonen.

Soliga hälsningar från Cypern!

Kommentera här: