26.11 blackout

Sitter i sängen, men räkningar och papper överallt omkring mig...
Känner mig rörig i huvudet och lägenheten ser lika dan ut.
 
Helgen har varit alldeles för rolig och händelserik, så huvudet är inte med alls idag när allt börjat lägga sig.
 
Det började i fredags, åkte till Stockholm med mamma efter halvdag på jobbet.
Checkade in på hotellet, gick på Vapiano och åt med ett härligt gäng brudar :)
Sen begav vi oss till Friends Arena och gick på SHM, grymt va det!
Där hade vi 2 händelser, en allergiskreaktion och en astma/panikattack.
 
När vi skulle tillbaka till hotellet va det kaos, folk överallt!

35000 pers som skulle till buss, pendeln och taxi.
Tog bra lång tid att få en taxi, som vi gladeligen kostade på oss eftersom det va 1timmes kö till pendeln.
 
På lördagen gick vi och strosade, hör och häpna, jag handlade 2saker och det gick på totalt 102kr + lunch.
För er som känner mig, så brukar jag komma hem med 100kassar.
Såg Magnus Uggla på stationen också, tuffingen stod med politglasögonen på och såg stenhård ut som vanligt.
Uggla har en egen stil, han går liksom inte att missa.
 
När jag kom hem så bytte jag bara om och sminkade på mig lite, sen blev det utekväll med brudarna.
En däckade, kom inte ens in på krogen. Inte helt oförklarligt, eftersom hon inte ens kunde stå upp själv.
Men vet ni vad, det händer även den bäste!
Det va jag för 2 helger sen, då hade jag blackout. Minns ingenting och va helt plackat.
Jag va klok och tog en taxi hem, vilket jag märkte när jag kollade kontot.
 
Därav blir jag nykter till nyår, minst.
Känner inte längre att det är värt det.
Dessutom hade jag kunna kört i lördags om jag inte tagit ett glas vin, räddat en vän från ett våldtäcktsförsök.
 
Helgen har minst sagt varit händelserik.
För den som känner för att fråga vem som varit med om vad, don´t mind.
För jag kommer inte säga något till människor som inte har med saken att göra.
 
Igår träffades vi allihopa och åt middag tsm, pratade om lördagens alla händelser och med löftet att ingen ska gå hem själv igen!
 
Lägger upp lite bilder från helgen senare :)

Kommentera här: