15.8 I'm a 90's bitch

Panik, har fortfarande inte packat. Men nu tänker jag ta en välbehövd dusch och sen titta på Pretty Little Liars ♥ medans jag äter. Alltså, inget mer packa ikväll heller... Men det är en dag imorn också, då slutar jag 16:15 och inte 18:15. 
 
Dagarna på jobbet går nu hemskt sakta, men det är nog för att jag längtar bort. Stormtrivs fortfarande och tyckte förra veckan svishade förbi, så det är en tillfällig grej såhär inför semestern. Att jag har en opackad väska som ligger hemma på golvet gör ju inte saken bättre, känner mig stressad över att komma hem.
 
Fick häromdan spy ur mig lite ilska som jag hållt inne en längre tid, men den är långt ifrån borta.
Man glömmer inte bara genom att knäppa med fingrarna, allt man blivit utsatt för och allt man fått stått ut med.
Det är långt ifrån klart och jag har en känsla av att det kommer mer.
Bägaren rinner över tillslut, jag tänker inte ta hur mycket skit som hellst.
Det är ni som sårat mig mest, som är anledningen till att jag är så stark idag.
Men det är mina käraste, som hjälpt mig bygga den styrkan.
 
Saknar dessa två galningar
Pappa & Sonja julen -10
 
I crashed my car into the bridge. I watched, I let it burn.
I threw your shit into a bag and pushed it down the stairs.
I crashed my car into the bridge.
I don't care, I love it. I don't care.

You're on a different road, I'm in the Milky Way
You want me down on Earth, but I am up in space
You're so damn hard to please, we gotta kill this switch
You're from the 70's, but I'm a 90's bitch.
 
Dagens; Icona Pop - I love it.

Kommentera här: