4kg & 16cm

1 vecka har nu gått sedan jag började med Cambridge, vilket även innebar invägning och mätning hos Märta. Har kännt att byxorna börjar hasa ned och att bh:n inte sitter lika bra längre. Men aldrig trodde jag att det skulle vara 4kg & 16cm. Hälften, om ens det! 16cm är iafl lite här och var, lite arm/ben/mage/lår ja ni fattar. Känner mig nu ännu mer peppad att köra vidare. Får börja äta "bars" och dricka deras lättdryck, tillskillnad från detoxen då det bara var shakes och vatten som gällde. Kommande veckor kommer inte gå lika fort, för idag ska jag även mitt första mål mat sedan jag började. Det blir ägg och makrill, mums!

Har även idag gjort första dagen på Statt, vilket var väldigt kul (: Fick lära mig lite av varje.. Ikväll är det jobb på Willys igen (: Gjorde sista dan på donken igår också, köpte tårta och bjöd på.. Jobbade bara 6-10, så ett ganska skönt sista pass.

Åkte efter jobbet till Valbo med mamma, handlade 1par skor, 1linne, 1 bandå-bh, 1par trosor, 1kofta, 1kjol, 1tröja, 1 skjorta(till simon) allt för typ 600-700kr. Det är sånna gånger det är roligt att handla, när man faktist får nått för pengarna.

Kommentarer:

1 Anonym:

Grymt jobbat sandra :)

Kommentera här: