12.2 holiday coming soon

Så har det blivit dags för mig att snart ha semester igen, denna gång lämnar jag Mexico och beger mig till kallare breddgrader. 
Sverige, I'm coming for you! 

Landar onsdag 24/2 på Arlanda, stannar i Stockholm 1natt hos min saknade vän Moa som jag jobbade med på BlueVillage i somras. Har bokat tid på ambassaden 25/2 för att lämna in min ansökan för visum till Turkiet. Förhoppningsvis träffar jag pappa i Stockholm med, det har blivit vår mötesplats under Sverige besöken. Åker norr över på torsdag kväll och blir där uppe tills jag ska flyga tillbaka till Mexico tisdag 1/3. Sen gott folk är det inte mycket kvar av denna säsong. Ungefär 3-5veckor ska jag jobba ytterligare efter min semester, där efter åker jag till Side igen!

Tiden går alldeles för fort när man har roligt.

Kommentera här: