29.6 semestern närmar sig

Nu har jag haft alldeles roligt igen. Glömmer helt bort att blogga! Eller tanken slår mig dagligen men jag finner aldrig tid till de.

Nu är de ny vecka och denna vecka åker jag faktiskt på semester. Befinner mig på svenskmark 2-16/7. Har en massa roliga planer inför den och den mest spännande är nog bläck-tiden! Men bästa med semestern är vänner och familj som jag ska träffa <3

Här i Turkiet har jag det iallafall varmt och härligt! Mamma och mormor har varit är i 1vecka på besök med.
Bäst av allt va nog när Evelina ringde. Hon hade skrivit lite till mig på morgonen, frågat hur jag jobbar om dagarna och vad exakt hotellet heter. Jag tänkte inte mer på det än att hon säkert planerade en resa hit. Jag slutade 16 den dagen, cyklade hem och la mig vid poolen. Sen ringer min telefon, 2ggr, utan att jag märker de från okänt nummer. När jag ser de 5min senare och ringer upp så svarar en bekant röst som säger "gå till sjukhuset". Jag fattade att de va Evelina men jag tänkte hon måste ju skämta, men tar min sarong omkring mig och springer upp till sjukhuset som ligger 150-200m från villan. Där möter jag mycket riktigt Evelina och hennes BF Hanna. Såååå lycklig jag blev då! Denna underbara människa träffade jag här förra året och jag tror aldrig jag klickat så snabbt och bra med någon innan. De skulle vara här 1vecka på semester och ville överraska mig <3 vilket de totalt gjorde. Har spenderade varje dag med dom och tog ut en extra ledigdag för att kunna umgås så mycket som möjligt.


Massor händer och har hänt här borta, jag vet inte hur jag ska kunna ge er en helhetsbild av det och de är nog rätt meningslöst då man som lever ett liv ingen annan kan förstå sig på.

Jag ska försöka på nytt att ge er en daglig uppdatering, minst varannan dag. Deal?!

Puss!

Kommentera här: