14.7 bläck

Tiden bara swishar förbi. I övermorgon flyger jag tillbaka till Side. Tors-sön spenderades hos Linnea, Ellie och Fredrik, även Anders kom dit. Vi tog de lugnt några kvällar, men partade till de på fredagen. Vi åkte in på krogen, men insåg snabbt att de va roligare hemma så vi åkte hem igen. Väl hemma så däckade vi, hela högen.
Ellie bara växer och växer, nu kan hon gå om man håller henne i händerna. Får lite panik varje gång jag ser henne och inser hur mycket hon vuxit sen sist. Nästa gång jag kommer hem så går hon väl själv, som Linnea inte va sen att påminna mig om ❤️
På söndags kvällen gick jag och mamma på Magic Mike XXL, sååååå bra! 11 av 10 solar!

På måndagen så uträttade jag lite ärenden, sen blev de bilbingo med mamma, mormor och mormors vännina på kvällen! Riktigt mysigt, även om vi inte kammade hem storkovan.
Idag har jag solat med mormor på gräsmattan och sen blev det lite bläck på kvällen! En bild kommer när jag har tagit av plasten och den läkt 😁

Blev mer bilder denna gång, än nån vettig text. Hjärnan fungerar inte vid denna tid på dygnet.

Puss & godnatt!

Kommentera här: