30.1 lazyday

Så, vad har jag gjort idag?
Inte mycket kan jag tala om.

Började dagen med att äta frukost och sedan gå till jobbet. På min lediga dag.
Behövde fylla i lite papper för min VISA ansökan till sommarensdestination. Jag började med det redan igår och gjorde faktiskt klart i princip allt, men hade inte mitt pass med mig och behövde såklart lite mer uppgifter än bara namn samt passnummer. Klappat och klart, sände iväg alla mina papper! Gick tillbaka hem, bytte om till bikini och la mig vid poolen med min roomie vid 12. Så jag vaknade nog rätt tidigt, även på min ledia dag eftersom jag låg vid poolen redan vid 12 och hade hunnit så mycket innan. Det tar ju trots allt ca 20-30min att bara gå fram och tillbaka till kontoret.
Klapp på axeln till mig.


Efter lite mer än 2timmar i solen så gick vi upp till lägenheten och åt lunch. Sen blev det en tur i Gran Sur, shoppingcentret vi bor vid. Jag behöver nya vinterskor, fina sånna. Men fann inga. Har beställt ett par istället till Sverige som jag hoppas blir min räddning! Handlade på mercadona, supermarkt, där efter blev det ett pass på gymmet.

Avslutar dagen i sängen till en film, trots att jag är ledig imorgon också. Jag har valt att inte ut och festa varje helg, för att komma i form istället!
Men i Sverige blir de då lite utgång iallafall :)

Jag tjatar varje dag.
JAG LÄNGTAR TILL MIN SEMESTER!

Kommentera här: