15.4 departureday!

Idag flyttar jag mitt solkyssta arsel till Turkiet! Helt galet. Fick även veta imorse att Emelie, som jag bodde med under guideutbildningen i april förra året, ska med samma flyg som mig! Hur lyckat är inte de liksom? Vi har inte setts på 1år, annat än på snapchat då. Hon ska bo i Marmaris och jag i Side. En resa dit är redan planerad, ska besöka henne och Tonje som jag umgicks med under utbildningen. Nu gäller det bara att få ihop det med lediga dagar!

Så möter upp Emelie vid incheckningen på Arlanda, sedan skiljs vi åt från Istanbul. Tidigare hatade jag mellanlandningar och fick panik bara av tanken. Men nu är de en den av min vardag, so to say. Flyger mer än vad jag åker med lokaltrafik.

Min Snapchat för er som vill få massa nonsens: s0derquist


Puss Sverige, vi ses om några månader när det är dags för semester.

Kommentarer:

1 Anonym:

Du har för kul o glömmer blogga :)

Svar: Ja jag har nog de :D säger vem undrar då jag?
Sandra Söderquist

Kommentera här: