25.5 sicilien

Nu va det alldeles för längesen jag skrivit, har inte alls uppdaterat min blogg som jag utlovat ;) Men om ni vill vara säker på att hänga med på ALLT som händer, så följ mig på instagram; s0derquist - Sandra Söderquist

Där uppdaterar jag dagligen!

Jag har snart tagit mig igenom min första månad här på Sicilien och jag älskar det! Går ibland in i min tankebubbla och då brukar frågor dyka upp som; hur hamnade jag här? hur lyckades jag? vad blir mitt nästa mål att fullfölja i livet?
Det här är något jag länge bara kunnat drömma om, att få bo där solen (nästan) alltid skiner och det är varm året runt (eftersom jag flyttar varje ½år till nästa destination när värmen här avtar och tar fart någon annanstans).
Känner mig lyckligt lottad! Det här är som sagt något jag annars bara vågat drömma om.

Jag bor med 1 dansk och 2 svenska tjejer, på denna korta tid så hinner man inte veta allt om varandra och kanske inte komma varandra super nära. Men nog alltid litar jag på dessa och trivs otroligt bra med dom!
Vi delar en villa och alla har såklart egna (stora) sovrum.

En bildbomb kommer inom kort! ;)

Kommentarer:

1 Anna:

Hej Sandra! Det ser ut som att du har gjort rätt beslut. Du ser ut att trivas som fisken =)

Hoppas du fortsätter trivas som reseledare

Hälsningar

Anna "Bossen" ;)

Svar: Vad roligt att du tittar in! :) Jag trivs verkligen, samtidigt känns det lite overkligt att jag tagit tag i mina drömmar. Jag saknar ändå mina kollegor, även om jag har nya som också är helt fantastiska! :)
//Sandra
Sandra Söderquist

Kommentera här: