28.7 James Blunt


Gården va helt otrolig. Började med middag(+tillh vin såklart) på en liten bakgata, på en mysig restaurang med mina underbara kollegor. Sedan va det James Blunt konsert, kan vara bland det bästa jag sett trots att jag normalt inte ens lyssnat på honom tidigare. Kommer dock börja nu! Men de va så grymt häftigt med konserten och Etna som har utbrott i bakgrunden, det kan inte fångas på kort riktigt lika mäktigt som det va. Bland det mest romantiska jag upplevt! Sedan tog vi några drinkar innan vi ringde taxi och åkte hemåt... Han ville visa oss ett bageri innan han skjutsade hem oss, å de fick han absolut göra. Så mitt i natten, typ 3-4tiden, så åkte vi till ett bageri! Fick ugns färska croassaints fyllda med nutella, sånt händer ju endast i Italien! Hade en helt otroligt bra kväll, tack flickor! 😘🍻👌



Kommentera här: