13.2 v-day

Imorn är en dag jag ser fram emot, av många anledningar. Väntar på ett besked, som ska komma imorgon. Blir middag på Eat & Meet med familj och vänner, men först jobb och gympass! 

Igår tog mitt detox pulver slut, 3dagar för tidigt enligt mig. Men jag klagar inte, nu kan jag kanske unna mig en drink imorgon till middagen! Däremot tänker jag inte äta varken smörgåstårtan eller krämkakan som bjuds på på arbetet. För den framgång jag gjort, är inte värt att offra för att svulla när jag är "klar". Hela livet förändras, jag tänker fortsätta med min dagliga träning och sunda kost. Ska väga mig imorgon bitti hade jag tänkt, så får vi se om de gett resultat! :) 

Hur som haver, efter att ha ätit helt sunt sedan den 7januari så tänker jag unna mig en lyx-middag imorgon utan att "svulla"! Det är jag värd.



Kommentera här: