26.8 tänk om

Det finns stunder i livet där man önskar att man tänkt annorlunda och gjort annorlunda. Men det är också pågrund av de valet vi gjorde som vi är där vi är idag

Undra vart jag hade varit, om jag hade gjort annorlunda.

Det finns människor jag önskar jag hade kvar i mitt liv och människor jag önskar jag aldrig hade mött. Det finns dem jag önskar att jag stod närmare. "Den", han, jag önskar att jag hade vågat berättat för hur jag känner eller iallafall vågat agera efter mina känslor istället för rädslor. 

Men jag är jag, och jag är lite feg ibland.

23år gammal, fortfarande jag. Men jag växer för varje dag, jag är inte den jag va för nått år sedan och absolut inte för bara nån månad sedan.
Livet går vidare, vare sig vi vill eller inte.
Men jag är stolt över mig själv och vart jag hamnat. För här hade jag inte varit, utan alla snedsteg och om jag gjort annorlunda i livets gång.

Ibland så svävar tankarna iväg helt enkelt.

Kommentera här: