18.6 dumma frågor, ger dumma svar...

Har haft fullt upp hela helgen, allt har gått i ett kör.

Började i torsdags med dubbla jobb, kom hem vid midnatt. Sen va det bara upp å på't igen på fredagen, kom med mitt inatten å skulle då packa väskan för på lördag skulle jag köra till Örebro kl.9 på morgonen. Sagt å gjort, sov kanske 2-3 timmar och klockan ringde inte ens. Så 5minuter innan jag skulle stå påklädd å klar så flög jag upp ur sängen i ren panik. Blev kjol, stor tröja och glasögonen. Osminkad, oborstade tänder, hungrig och ingen dusch. Allt ja tänk hinna fick liksom utebli. Sen har vi varit i Örebro fram till måndag, kom hem mitt på dan igår och såg till att hålla mig sysselsatt resten av kvällen även då.

Så nu sitter jag på jobbet, smått sysslolös och får nästintill panik. Verkligheten hinner ikapp och jag vill inte tänka mer på det jag fick veta i fredagsmorse.

För er som undrar så är det inte jag är dålig eller så, utan det är en väldigt nära anhörig. Å det gör de för mig jäkligt jobbit. Jag mår nog sämre när nån anhörig mår dåligt, än om det vore jag själv. Tänker ta mig i kragen och agera starkt inför familjen, för det är det som behövs just nu.

Så är jag lite off idag, så vet ni varför...

Kommentera här: