30.7 19!

När jag kom till jobbet imorse kunde jag glatt stryka 3dagar till på min nedräkning. Det är nu under 20dagar kvar, alltså idag 19dagar kvar! Det är mindre än 3v! Längtan börjar nu ta över och jag känner nästan som en hemlängtan, fast till turkiet. Tiden går fort och snart är vi där! Jag är lite rädd för att tiden där kommer springa förbi, men jag ska njuta av varje sekund! Jag va förövrigt som en zombie imorse, har gjort fina tabbar idag! Dock inget dom påverkat kunden tack och lov! Gjorde som varje morgon när jag är för trött, la mig raklång i trappen på jobbet. Har nämligen insett att när jag börjar med att lägga mig raklång i trappen, då kommer hela dagen gå knas för att jag är alldeles för trött. Längtar inte tills jag slutar heller, lite motsägelsefullt. Upptäckte imorse ett kryp hemma i lägenheten. Så det ska panikstädas ikväll, om jag så ska hålla på hela natten. Usch! Onödig fakta; Jag har ledsnat på denna stad, även om jag trivs här. Men stan är för liten helt enkelt! Så semestern är efterlängtad kan jag säga. Jag känner ofta såhär precis innan semestern, vill bara bort. Även om jag vet att jag kommer sakna vissa under semestern också. "Trust no one - I'm gonna bring you too your knees, cause defeat is on repeat"


Kommentera här: