11.1 norrlandsskogarna

Ännu en resa till Sverige är nu förbi. Kom sent i torsdags kväll och va inte i Söderhamn förens vid 2 på natten mot fredag.


Halv 11 gick vi på begravning, min farmors. Det va en väldigt vacker begravning, även om jag grät mig igenom större delen av dagen. Jag visste att jag skulle reagera starkt, men jag kunde inte hejda tårarna på något vis. Efter begravningen så åkte jag hem till mamma, landade på soffan med en bok och väntade på att klockan skulle bli 5. Vi hade bestämt middagsdejt med farmors karl, Robert, så vi spenderade kvällen hos honom och pratade minnen. Dagen kunde inte ha avslutats på ett bättre sätt än i farmors hus med familjen.

Lördagen så uträttade jag lite ärenden och kvällen spenderades med Bella, så himla rolig kväll även om de va nästintill folktomt på krogen. Träffade folk jag saknat, vilket va mer än tillräckligt! 


Idag så har vi inte gjort mer än äta frukost och sedan åkte jag till flygplatsen där jag sitter nu! 

Kommentera här: