10.5 long time no see

Fick en fin påminnelse av anonym att jag glömt blogga, ja det har jag verkligen glömt. Förlåt! :)

Jag jobbar 8:30-16 och går sedan och tränar efter de, eller 12-19 och tränar innan. Så fritid där jag orkar blogga finns inte. Cyklar alltid hemifrån 1,5timme innan jag börjar och är ofta hemma 1tim efter jag slutat/tränat. Jag lever loppan här borta och har det väldigt roligt. Försöker sikta på en fit-season, det går sådär. För stora mängder alkohol och ute middagar gör det allt för svårt. Men, jag har nog aldrig haft så kul på det året jag bott utomlands som jag haft under dessa ca3v som jag bort här. Då har jag ändå haft VÄLDIGT roligt tidigare säsonger också.

För den som undrar vad det är som är så kul, kom hit så ska jag visa! Det finns inget bättre.

Just nu sitter jag med Filipha och väntar på en Halloumi sallad på Sultan, en restaurang som håller hög klass men till låga priser då de siktar på att hålla restaurangen så turkisk som möjligt. 

Som precis kom in när jag skrev det! 
Min sallad kostar ynka 10lira, typ 37sek. Hennes Lamagoum, eller hur de nu stavas, kostar endast 4lira. 

Nu ska det ätas, vi hörs! :*

Kommentera här: