4.7 åka tååååg

Kom till Sverige i torsdags kväll, va i Söderhamn vid närmare bestämt 20:20 :) åkte och handlade lite frukost och däckade sedan på soffan.

Igår så kom Linnea, Fredrik, Ellie och Anna för att övernatta hos oss. Så vi hade grillkväll på balkongen, även Bella och Jasmine kom :) så mysigt att ha favoriterna samlade på balkongen hos mamma, som vi gjort så många somrar förr.

Klev upp, åt frukost och små tjattrade imorse. När de åkte så bestämde jag mig för att jag hade två val, hoppa på tåget till 1. västerås (till Hanna) eller 2. till Örebro (till pappa). Försökte lösa ett besök i Västerås, men de befann sig så långt utanför stan att jag gav upp de hela. Så nu sitter jag på tåget till Örebro, samma tåg som till Västerås men jag åker helt enkelt lite längre. Annars va planen att göra några timmars stopp i Västerås och ta sista kvällståget till Örebro sedan. Men de skulle inte vara lönt, då de bara skulle bli att åka till Hanna och vända i princip för att hinna med sista tåget. Så jag har löst de så att jag åker till Örebro nu, sen blir de en roadtrip till Västerås imorgon och sen tillbaka till Örebro igen :) blir i Örebro tills onsdag, ska till tatueraren på onsdagkväll i Söderhamn. Längtar så sinnessjukt mycket! 

Sen blir de Sundsvall över helgen hos Linnea innan hemfärd till Turkiet torsdag den 16/7, kan inte få nog av att träffa dem och speciellt när de har en liten tös som växer så de knakar. 

Blir några lugna dagar där efter Sundsvall och hemresan, uträtta lite ärenden och bara vara. Har en känsla av att lite strandhäng kommer vara de som står på schemat!

Men puss på er så länge, så kommer de nog snart ett livstecken igen 😘

Kommentera här: