3.1 no new year, new me bullshit

För ett år sedan så hade jag satt igång med en förändring. Jag va less på mig själv, min kropp och hur jag alltid "failat" men mina beslut. Jag började träna minst 5dgr i veckan och tränade jag inte på gymmet så tog jag en lång promenad + öster backarna. På tre månader, så tappade jag 6kg. Jag hade fått mycket mer muskler och gått i storlek i kläderna. Sen fick jag ett nytt jobberbjudande, mitt dröm jobb. Självklart tackade jag ja, men totalt tappade fokus på min träning. Det va så mycket nytt, allt jag skulle lära mig och hitta en ny vardag i livet som utlandsbosatt.

Nu, ett år senare, så har jag gått upp de 6kg samt några extra.

Jag har nu kontroll över vardagen och lärt mig massor om mig själv under det gångna året. Men nu är det dags igen, att sätta ner foten och sätta stopp för det osunda levnadssättet jag fallit tillbaka till.
Det här är inget sånt "nytt år, ny mig" skit, sånt tål jag inte. Det här har jag kämpat med i flera år, jojo-bantat och varit av/på med träningen. Det gick riktigt bra för 1år sedan och det va ingen svält-diet eller "stenhård" träning, det va bara att äta sunt och träna lite.

Fyfabian, nu ska kilona väck.

Jag vill tillbaka i min bekväma storlek, den jag trivs i. Som jag gjorde på kortet ovan.

Kommentera här: