6.2 la Gomera


Hade en helt häpnadsväckande dag igår. Fick uppleva naturen på La Gomera, som är bland de vackraste jag sett. 

Dagen började med upphämtning av bussen som körde oss till San Eugino hamnen i Los Cristianos. Vi gick då på en färja, FredOlsen, som tog oss över till ön La Gomera. Färjan va mycket större än jag trodde, de fanns både caféer och en butik! Inte så där onödigt dyrt heller som de kan vara på färjor. Väl framme på ön, så klev vi på en buss som tog oss runt på ön.

Vi besökte en hel del se värda platser, men min favorit är ändå La Laguna Grande.




Det va som att kliva in i en film. Jag ville ta bilder över allt, men det är inte allt som blir lika bra på bild som det är i verkligheten. Jag vill dock påpeka att bilderna är helt orörda, jag har inte lagt något filter eller så mycket som klippt till bilden. De är HELT orörda, direkt import från kamerarullen.

Kommentera här: