3.2 build

Jag fortsätter min nedräkning. Vid den här tiden, tisdag nästa vecka så är jag redan i Örebro och troligen hämtad av min far! Ord kan inte beskriva den hemlängtan jag känner. Semestern är välbehövd.

Jag har split nästan hela veckan, jobbar alltså 8-12+17-20. Så är ledig mitt på dagen, vilket jag önskade att få vara. Ville kunna sola lite innan min semester, men tror ni solen tittat fram något?.... Inte ett dugg. Så jag går istället till gymmet på min siesta har jag bestämt, bygger man inte bränna så kan man väl iallafall bygga muskler. Känner mig fortfarande riktigt motiverad att hålla kosten och tränar när jag känner för det, men det har faktist blivit minst 4ggr i veckan! HEJJA! :)


Nu ska jag pallra iväg till gymmet, börjar om 4timmar igen och ska där innan hinna gymma, duscha och äta lunch.

Kommentera här: