10.2 happy b-day!

La mig vid 1 och klockan ringde igen vid 3. Ni kan väl gissa hur trött jag va?! Så illa att jag inte vaknade av de första 4alarmen. Så går det när man packar resväskan in i det sista. Tur att jag känner mig själv och sätter alarm 30min innan jag bör kliva upp och det ringer var 5e minut. Dessutom hade jag satt alarm på min spanska telefon också och lagt den en bit bort, de va faktiskt inte för ens den klockan ringde som jag verkligen vakna till. 

Jag gick ut 10min innan jag skulle bli hämtad av shuttledirect.com, för att tidigare gånger så har bussen stått där redan och väntat när jag kommit ut några minuter för tidigt. Men idag fick jag nog äta upp den väntan de haft på mig, bussen va 15minuter sen. Så jag stod ute i kylan 25minuter. Tänkte precis ringa bussbolaget och kolla vart den va, för som guide vet man att 15minuter den är egentligen helt normalt. Mycket riktigt, då dök den upp exakt 1min sen.

Nu sitter jag ihop kurad på en bänk på flygplatsen och väntar på att få kliva på planet, de släpper vilken gate det är om 10minuter. Sinnessjukt trött, får verkligen jobba för att hålla ögonen öppna. Det är ju så tidigt att inte ens butikerna på flygplatsen öppnat, inte konstigt en annan är trött liksom.

Flyget ska avgå kl.7 och anländer 13:40 till Örebro. Håll tummarna att de inte blir några förseningar.

Kommentera här: