26.1 detox

Nu har det snart gått 3veckor sedan jag börja min hälsoresa och nu börjar det kommenteras över att det syns. Men jag själv ser ingen större förändring annat än att jag mår mycket bättre, i hyn, i magen och egentligen i hela kroppen.

Imorn bitti ska jag väga mig, då har de gått 2v och 6dagar sedan jag började. Men jag har inte så höga förhoppningar på att se nån större skillnad på vågen, eftersom jag tränar och faktiskt kör styrka en del så räknar jag med att det har gjort att jag går upp lite i vikt också. 

Jag har alltid sagt att de är bättre att mäta och känna i skillnad i kläder, eftersom muskler också väger så är de missvisande att bara titta på vågen. Och faktum är att jag känner skillnad i kläderna, men jag glömde mäta när jag började! Så första mätningen blir nu och sen får jag mäta igen framöver. Så min framgång på dessa 3 veckor kommer bara synas på vågen, om det ens gett något!

Just nu ligger jag i sängen med datorn och planerar kommande veckas mat, för tro det eller ej... Men de där med att äta är inte nå monkeybusiness, det går inte att bara åka och köpa något varje dag. Visst finns det snabba alternativ som man kan ta till ibland, men det kostar därefter också. 

Gårdagens outfit;

Blev utgång på o'learys med Bella, "bad things tour" som sponsrats av bland annat corona. Säger som vanligt; dansaralltidnykternågonstans.

Kommentera här: