22.12 where is the christmas spirit?!

Imorgon kommer min älskade mor hit till Teneriffa och stannar i 2v! Ska bli väldigt skönt att få träffa lite familj, en som känner mig på alla plan liksom.

Hon kommer sent imorgon kväll, så ska städa upp lite och stor handla imorgon så kylen är väl fylld! Lite svårt att göra det innan lön, som äntligen kommer imorgon! Jag började räkna lite och jag har nästan varit i Sverige varje månad sedan augusti, så det är inte konstigt att jag tycker kontot är lite väl tomt i slutet på varje månad!

Har inte så många planer för hennes besök, men de vi har är tillräckligt stora liksom! :) i övrigt så ska jag visa henne området jag bor i, nattklubben såklart och en del fina restauranger! Å absolut mina fina kollegor och vänner här på Teneriffa! :)

Hoppas också att julkänslorna kommer att krypa sig på, för just nu finns de inte alls. Lika så, så brukar jag ha stora förhoppningar och planer till nyår, men de är lite klent på den fronten också!

Det löser sig...

Kommentera här: