26.3 not broken, just bent

Kom att tänka på nått som hände förra veckan, som skrämde mig rejält. Jag dog lite, fånig som jag är.

Fick meddelande på FB av "habbahabba" som vi kan kalla honom, eller han kallade sig själv det kul nog... Skrev lite och jag somnade ifrån, fick sms av Jennipher att hon gett ut mitt nr till honom och det vaknade jag heller inte av..

Sen vaknar jag av en smäll och köksfläktens filter kommer utrullades på golvet. Gissa om jag flög upp? Fick PRECIS då sms av "habbahabba" som frågade om jag somnat, eftersom jag inte svara på FB.

Försökte min köksfläkt att ta död på mig eller ville den bara att jag skulle vakna?! Vilket som, så slapp jag sova själv tack vare fläkten. Som den fåniga 21åring jag är, livrädd för minsta lilla.

Btw, så är jag REDHEAD nu mera... Sneakpeak!


Kommentera här: