20.1 work hard!

Det är så skönt när man redan dag 19 på träningen kan se resultat. Jag stirrar mig blind på mig själv och har nog inte insett det själv förns nu, men inser ju att det är sant när folk mer och mer ofta kommenterar att jag gått ner. Folk på jobbet, som man träffar varje dag, säger det till och med. Galet glad blir jag, vilket motiverar mig ännu mer. Har 1-2gånger i veckan kört extra kondition, bara för att jag vill och orkar. Tog tillexempel förra helgen en promenad i finvädret på söndag förmiddag. Fick inte bara motion, utan sol också. Solen är något man inte ser mycket av när man har ett 8-16:30 jobb 5dgr/v. Det va så himla skönt att få komma ut och gå, blev en lång promenad som kändes i rumpan pga halkan.

Nu är det bara 10dgr kvar av denna fight, men det är egentligen bara början och jag ser så förbannat mycket fram emot den dagen när jag är nöjd med min kropp och "vacker naken".

Februari har jag insett att det kommer inte bli lika mycket träning. Har sååå mycket planerat. Är hemma i Söderhamn 1 av 4 helger. Dessutom borta 1 hel vecka från Söderhamn och även Sverige, då på bröllop och fixar med allt som ska göras i för det. Så den enda helgen jag är hemma i Söderhamn kommer jag nog spendera med mina vänner på det absolut bästa sättet man bara kan.

Mitt inbjudningskort till bröllopet va adresserat "Sandra Söderquist & söt kavaljer", så nu känner jag ingen som helst press alls. Ingen.... Jag ska ju bara vara "brudnäbb" liksom! Men jag längtar och önskar dom all lycka, inte för att det egentligen gör skillnad att få det på papper. För jag tvivlar inte en sekund på att dom kommer bli gamla tillsammans, varesig det står på papper eller inte.

Men nu spårar jag ur, här skulle jag skriva ett inlägg om träningen och slutar med tårar i ögonen för att jag känner sån lycka över att dom funnit varandra.

However, Fitnessfighten rekommenderar jag verkligen. För hälsans alla delar. Muskler, kondition och själen.


Kommentera här: