15.12 B-DAY

Från att helgen började helt misslyckat, till ett helt grymt avslut.

Sov knappt alls natten mot fredag, Ivar va inte direkt snäll mot Söderhamn. Så hade jag huvudvärk hela fredagen och va aptrött på kvällen. Drack vin och hade det mysigt hos Bella, men jag va så trött att jag knappt orka hålla ögonen öppna. Gick ner på Arton78, men jag va inte nå party sugen alls så kom aldrig igång riktigt. 

Vaknade lördag morgon med huvudvärk än, men efter lite mat och fint umgänge på Eat&Meet så blev jag piggare! Jag och Marlene gick vidare till Olles, efter att ha suttit på restaurangen i 5,5tim... Dansade och hade kul! :) 

Efter att ha lekt bambi på hal is hela vägen hem fr krogen så ligger jag nu äntligen i sängen och ska sova! Imorn/idag hur man nu än ser på de.. Så ska jag till huvudstaden och hälsa på Jasmine, tösen blir 21år! :)

Det blir ett riktigt mysigt avslut på en toppen helg!

Kommentera här: