19.9 bitch please...

Det är skönt med ytliga människor till en början, man vet precis vad man får. Men nånstans så ledsnar man och inser att det bara faktist är just det, ytligt. Jag har sett tillräckligt många ytliga människor i mitt liv, det är dom som bara kommer och går. Men jag fungerar inte riktigt så.
 
Låter jag någon komma mig "in på livet", så är det för att jag litar på personen och det är någon jag hoppas kommer stanna. Men ytliga människor stannar sällan. Jag har lärt mig den hårda vägen, många gånger känner man sig totalt ensam fast man har flera så kallade vänner. Ofta är dessa väldigt snabba att kalla dig för bästa vän, men det är precis som allt annat bara ytligt. För dessa ytliga är dom som egentligen inte bryr sig ett skvatt om vad du gör, hur det går för dig eller hur du mår. Dom pratar bakom ryggen på dig och kommer med all sannolikhet neka det.
 
Förstår inte att vissa ser det som en sport att skapa kaos i vissas liv, dom praktiskt taget sätter sig som framför en bioduk med den där stora popcorn skålen och en stor läsk. Men guess what? Kharma is only a bitch if you are. Tacka fan för det, karma kommer slå dig så hårt att du tappar fästet. Då kommer JAG sitta där med en stor skål popcorn och läsk, bara njuta av ditt fall.
 
Det tråkiga är att dessa förmodligen aldrig lär sig uppskatta en riktig vän, för dom vet inte hur man själv är en heller.
 
Så, Bitch please... Get the F**K out of my life. Du har inget här att hämta! Mig kan du inte rubba, så nån show kan jag inte erbjuda till dina popcorn.
 
Sen ska jag ju inte glömma; Jag har några riktiga guldkorn till vänner. Dom värderar jag högt!

Kommentarer:

1 fridawiman:

sv: visst är den! oj bra fråga.. fick den i present för sådär 2 år sedan..Men vet att den är köpt på en guldsmed i Hudik :)

Kommentera här: