28.6 I feel naked

Står i skrivande stund i köket med datorn på barbordet och iklädd endast underkläder.
Har smörjt in mig med svart-på-en-kvart kräm, den enda sol jag lär få denna sommar.
Lite rädd att jag ska vakna imorn och va svart. Fläckar kan jag ta, de går att skrubba till...
Men svart, nej tack! Denna panik har jag lite för att det är verkligen svart-på-en-kvart, inte brun utan svart.
Som vanligt har jag problem att få den att torka in, annars skulle jag inte stå i köket i underkläder!
Längtar tills lördag kväll, då blir det party för hela slanten! Jelloshots är in-the-making...
Har då varit nykter 1månad, låter som att jag dricker till vardags när jag säger så.
Men saken är den att jag brukar dricka fre-lör varje helg, det blir lite så när man lever singellivet.
Denna månad har jag avstått helt från all annan dryck än kranvatten.
Så jag har gjort mig förtjänt av en riktig partykväll :)
John Blund är påväg hit, beställde honom tidigt ikväll och fick min önskan igenom.
Så nu bör jag nog krypa ner i sängen, annars knockar han mig stående.
Helgens nostalgi låt; Byz - Karatefylla

Kommentera här: