29.7 Girls gone wild

Helgen har varit den bästa på väldigt länge!
 
Fick på jobbet veta att min bästa vän plötsligt kommit hem genom Facebook, gissa vem som tappade hakan?
Det va ungefär 5-6månader sedan sist vi sågs, vi har ju pratat i telefon och så men det är inte riktigt samma sak.
Så mina sista timmar på jobbet fungerade inte min hjärna alls, det stod helt stilla. 
Grillade på kvällen med Malin, Mathilda och Mansatha. Satt på balkongen, drack, åt och pratade.
 
Sen åkte jag till min efterlängtade bästa vän Linnéa ♥
Spontan utgång när den är som bäst. Aspackad, skitglad och en väldig overklighets känsla.
Fattar fortfarande inte att hon är hemma...
Vi gick på krogen iafl, sen efterfest och tog innan läggdax ett nattdopp i färssjön.
Läggdax som förövrigt blev strax efter kl.5 på morgonen.
 
Vaknade på lördagen vid lunch av att det ringde, undrade vad tusan det va som lät och önskade att det bara skulle sluta. Mitt huvud ville gå i bitar!
Samlade mig och blev hämtad av mamma, köpte med oss lunch och åkte till stranden.
Det slank även ner en räddning, pommes! Efter den kände jag lite någorlunda levande igen iallafall.
Jag tycker lite synd om människorna på stan som såg mig när jag handlade, kände mig som ett lik.
Funderade hela dagen på hur tusan jag skulle orka en kväll till, för när jag låg där i solen snurrade jorden snabbare än jag hann med. Mådde inte kaka med andra ord!
Men jag hann bara hem och duscha, sen begav jag mig igen till mammas balkong och denna gång med en hel drös tjejer. Jennipher, Beda, Malin, mamma, Anna, Linnéa, Martina och Bella. Där satt vi från kl18, fram tills vi skulle på krogen. Åter igen, blev det en hel del drinkar! 
 
Allt som hände under denna kväll på krogen och efter håller jag nog lite hemligt.
Vi visade iafl hur vi gör när det är "Girls gone wild".
 
Idag blev det stranden igen! Sen bakis häng med Jennipher, Martina och Savvis på Napoli.
 
Summan av kardemumman, hela helgen var lite down and dirty. Sådär som sommarkvällar ska vara!

Kommentera här: