26.7 Beautiful

Aftonbladets första sida, för er som inte läst. Det är det jag kommenterar här! Jag blir så sjukt glad när nån gör som Linda-Marie gjort. Kan tala om för er kära vänner att det finns då många bilder från mina utlandsresor som aldrig sett dagens ljus, eftersom jag inte trivs med att visa upp dem bilderna för att jag är rädd att elaka kommer sänka mig. Jag trivs med mina kurvor, men jag orkar inte höra andras onödiga kommentarer om att jag är för kurvig. Jag tackar mina fina vänner och familj som då&då påpekar att du är fin precis som du är. All kärlek till er! Så bra som jag mår nu i mig själv har jag aldrig gjort tidigare. Jag blir starkare för varje dag, månad och år som går. Men skämt åsido, blir jag självcentrerad får ni fan säga åt mig!
 
All styrka och lycka till denna kvinna, du gav världen en spark i rätt riktning!
Här kan ni läsa hennes inlägg om det som hände när hon la upp bilden, hur stor reaktion hon fick.
 
Jobb dagen idag kändes ofantligt lång, men också väldigt lättsam.
Blev ett besök på berget med mamma, Ulrika, Jennipher och Savvis på kvällningen. Den ungen charmar nog vem som hellst, Savvis alltså, världen sötaste. Nästan så att man blir sugen på att skaffa sig en liten själv! Men först kanske man ska hitta nån som känner likadant?! FAST det är faktiskt så att jag har en del som jag vill göra innan det blir en liten. Så det blir inte än på nått år :) Även om mamma vill bli mormor, hellst igår, så får även hon vänta.
 
Note to self:
Efter resan till turkiet blir det 2hål till, har jag bestämt mig för. Jennipher kommer nog få äran att plåga och se mig svimma. Nu snackar vi hål i öronen, för jag vet att det finns vänner som nu skrattade och funderade vart jag tänkte placera dessa 2hål.
 
"I don't have a dirty mind, only a sexy imagination" - random citat.
Jag umgås med folk som lever efter det där i princip, så det är svårt att inte påverkas.
Allt som kan misstolkas, misstolkar jag nu mera.
 
Over and out, eller kanske down and under? Täcket tänkte jag på nu, INGET annat.
Godnatt ♥

Kommentera här: