Midsommar med CK

Har gruvat mig inför den här helgen, kändes inte helt kul att missa all den goda maten. Men nu när helgen är här så känns det inte alls så jobbigt. Och nu när det för en stund gjorde det, så kom jag på att jag skulle prova ett par jeans som jag inte kunnat haft på 1år. Hör och häpna, jag fick igen dom! Innan har det varit enfingerlängd ifrån att få igen dom, vilket är nån många cm.

Har idag handlat lite mat till måndag. Får äta min första måltid på ca.100g i form av proteiner! Blir ett ägg och lite makrill. Måndag till torsdag får jag endast äta 100g kött, fisk eller skaldjur(ägg fungerar även). Efter det får jag lägga till lite grönsaker för var dag som går. Efter 2veckor ska jag ha börjat ätit allt enligt tallriksmodellen.

Jobbar dessutom min sista dag på McDonalds imorn, kommer sakna en del kollegor... Men på måndag börjar jag mitt nya jobb nr.2. Jag kommer från och med måndag jobba på 2 jobb resten av sommaren, sen får vi se vad som händer när sommaren är slut.

Kommentarer:

1 anna almén:

kommer sakna dig på donken :( synd att man inte han jobba nå mer me dig innan du sluta, men men sånt e livet ;) Va kul att de går bra för dig me viktminskningen ( fast personligen tycker inte jag att du behöver de)... lycka till me dom andra två jobben du har fått :) kram kram

Kommentera här: