Vaio

Just det, min Vaio har dött. Min kära rosa Sony Vaio. Det va som att nån drog ur strömmen ur den, den vara slockna. Den gick att starta, men efter ett tag dog den igen. Ironiskt nog hade pappa ringt och frågat typ 30minuter innan det hände, om jag ville med till Gävle. Så jag kastade mig på telefon och sa att jag ville med ändå, bara vi kunde åka förbi media markt. Ringde även konsumentombudsmannen, som talade om för mig att man har 3års reklamationsrätt på fel man ej skapat. Vilket troligen skulle gälla min dator. Så nu är min dator påväg till Sony för en bedömning, om det går på reklamation eller inte. Och håll tummarna nu, för jag kanske får ut en ny dator!

Har väl inte heller berättat att jag nu mera är arbetslös, från i måndags. Mina två favorit jobb tog slut, det va ju trotts allt bara sommarjobb. Har inte riktigt förstått det än, trivdes så himla bra på båda jobben och vill fortsätta hos dom.

Dagens låt;
Dire Straits - Sultans of swing





Kommentera här: