Uppsala, tur & retur

Åker till Uppsala imorn med mamsen. Ska lämna in bilen på service kl.7 på fredag morgon, så då kom vi på den galet smarta idén att åka på torsdag. Så vi lämnar in bilen redan imorn och övernattar på hotell. Bor enligt det fina personal priset man får tillgång till som anställd av First Hotels. Ska föresten jobba där på lördag, jag som är arbetslös ;) Ni vet att det här är stan "utan jobbmöjligheter", bullshit. Det handlar om vilja som jag skrivigt förut. Det gäller bara att visa att man vill. Ställa upp när det behövs. Jobba sig framåt & uppåt.

Idag har jag varit till hudik, upptäckte nämligen tidigt imorse att jag hade gyn.tid. Så det va bara att ta sig upp och åka. Fyndade även ett par underbara Vagabond skor på Erikshjälpen här hemma, för ynka 40kr. Äkta skinn och ser i princip oanvända ut. Just my size, love!



Ikväll blir det middagsdejt med Frida, stackarn som jobbar dag & natt nu mera. Sen blir det hem och packa inför imorn. Ska träffa min jobbcoach kl9, sen åker vi mot Uppsala. 

Nä nu ska jag göra lite nytta här hemma! 

Kommentera här: